уторак, 26. јул 2011.

The Ambulance (1990)

Žanr: Akcija | Komedija | Horor | Ljubavni | Triler
Režija: Larry Cohen
Glumci: Eric Roberts, James Earl Jones, Megan Gallagher

Džoš Bejker upoznaje veoma posebnu ženu, Cheryl, na ulicama Nju Jorka. Iznenada, njoj pozli, i odvede je hitna pomoć. Kada Josh dođe da je poseti, otkriva da ona uopšte nije primljena u bolnicu.

Ovo je potpuno blesav film. U njemu je na sjajan način dozirano od svega po malo... malo horora, malo misterije, malo drame, malo napetosti i mnogo dobrog humora. Glavna uloga je na moju sreću dodeljena Ericu Robertsu koji je, barem meni, neverovatno simpatičan glumac, a kada ga uporedim sa njegovom vazda precenjenom sekom Juliom, apsolutno imam pravo da tvrdim da je odličan. On glumi lika opsednutog pronalaženjem žene koju je video par puta u životu. Nestala je tako što ju je pokupila hitna pomoć, a on nije uspeo da je pronađe ni u jednoj bolnici.

Inače, Robertsov lik je zaposlen u Marvelu tako da ima nekoliko scena u tadašnjem Marvelovom studiju. Za ljude koji ne znaju Marvel je uz DC napoznatija strip kuća. Recimo da su Spider-Man, Iron Man, Hulk samo neki likovi iz Marvela. Ženu kojom je Robertsov lik opčinjen glumi prelepa Janine Turner, a kao glavni ženski lik se pojavljuje, takođe prelepa Megan Gallagher, meni dobro poznata iz serije Nowhere Man, najbolje serije koju ikada pogledah.

Naravno treba pomenuti i legendarnog James Earl Jonesa, poznatog kao glas Darth Vadera iz Ratova Zvezda, koji je, što se humora tiče, višnjica na šlagu na torti. Sve u svemu, od ovog filma ne očekujte horor zaplet ili veliku misteriju. Ne očekujte ni objašnjenja za svaku stvar koja se desi. Očekujte veliku zabavu i dobar humor, tako ćete sigurno biti zadovoljni.

Vozilo hitne pomoći koje je korišćeno u filmu je Kadilak iz 1973. Sada ga poseduje kolekcionar iz Kalifornije.

Humor i Eric Roberts... sjajna kombinacija.