недеља, 28. август 2011.

The Midnight Meat Train (2008)

Žanr: Horor | Misterija | Triler
Režija: Ryûhei Kitamura
Glumci: Vinnie Jones, Bradley Cooper, Leslie Bibb...

Fotograf iz Nju Jorka proganja serijskog ubicu.

Kako ćete primiti ovaj film zavisi od toga da li ste čitali nešto od Klajv Barkera. Ovaj film je pravljen po priči iz njegovih čuvenih Knjiga Krvi. Priča je naizgled jednostavna, fotograf koji se bori za posao pokušava da noću fotografiše nešto zanimljivo i tako naleće na ubicu koga ovde tumači neprejebivi Vini Džons. Lik je kao stvoren za ovu ulogu. On vam ne daje puno vremena da se zapitate da li je on taj, već posle prve scene ostanete zabezeknuti. E sada nešto što moram da napomenem. Ubistva su krajnje brutalna. Sada, da li se mogu meriti sa onim iz Saw, mogu po brutalnosti ali ovde traju prilično kratko. Za razliku od Saw koji ide na to samo da šokira, ovde se dosta uložilo na efekte. Uopšte nisam ljubitelj tih stvari, ali neke od ovih brutalnosti sadrže sjajne fazone.

Sada ću vam izneti jednu zanimljivost na osnovu koje možete zamisliti neki od efekata. Sigurno ste u nekim filmovima ili serijama gledali kada nekom seku glavu na giljotini, i potom je pokazuju masi. Da li ste se ikada zapitali zašto dželat pokazuje tu glavu masi? Verovatno da ne. Čovekova svest posle odsecanja glave traje oko osam sekundi, tako da glavu ne pokazuju masi, već glavi pokazuju masu. Bolesno i jezivo, znam, ali tako je. E to su sjajno iskoristili za jedan od efekata. Van te koljačine, postoje scene u kojima naš glavni lik koga tumači simpatični Bredli Kuper proganja Vinija Džonsa. Braćo moja, kako tu ima nekoliko napetih scena. E sada dolazim do najškakljivije stvari, a to je sam kraj. Naravno neću vam ništa odati tu. Mnogi ljudi ne prihvataju ovaj film zbog samog kraja. To je zato što mnogi ljudi nisu pročitali ništa Barkerovski i ne mogu da ih krivim. Meni je kraj sasvim bolesno dobar, mada neke scene jednostavno moraju da se prihvate kakve jesu. Zato, ako se odlučite za ovaj film, treba vam jak stomak u nekim delovima i otvoren um... Jednostavno to je Klajv Barker, a on je bolestan i genijalan ludak... naviknite se na to.

U jednoj od galerija u filmu nalaze se slike samog Klajv Barkera.

Jedno od gore nagoveštenih ubistava.

Drugo Mišljenje: The Midnight Meat Train (2008)