Za recenzije filmova svih žanrova i recenzije filmovanih knjiga posetite
http://filmskihitovi.blogspot.com/

Obaveštenje

Obaveštenje: Budite slobodni da preporučite neki dobar horor, bez obzira na zemlju porekla i godinu kada je snimljen. Ako prvi put posećujete ovu stranicu, zamolio bih vas da odete na blog filmskihitovi (link iznad) i pročitate Važno Obaveštenje u sekciji Obaveštenja.

среда, 12. октобар 2011.

Blade II (2002)


Kod nas nazvan: Blejd 2
Žanr: Akcija | Fantastika | Horor | Triler
Režija: Guillermo del Toro
Glumci: Wesley Snipes, Kris Kristofferson, Ron Perlman...

Priča:
Blejd formira neobičan sporazum sa vampirskim savetom u cilju borbe protiv nove vrste vampira koja se hrani vampirima.

Moj osvrt:
Nastavak filma Blade mi iskreno ništa nije kvalitetom zaostajao za originalom, ali ni kao original me nije naročito impresionirao. Ovde imamo simpatičnu ideju udruživanja sa neprijateljima, što mi je omiljena tema još od crtaća gde se Tom i Džeri udružuju protiv tri zla mačeta. Ovde je to sasvim fino započelo ali je vremenom postalo predvidivo. Udruživanje sa neprijateljem je nastalo kako bi se borili protiv nove vrste vampira koja zaista izgleda dobro ovde u filmu, mada iskreno, voleo bih da im je dato još više pažnje i možda neka veća uloga osim ove predatorske, ali dobro. U svakom slučaju, prva pojava njih, tj. njihovog vođe zaista ostavlja sjajan utisak. 


U principu, ako ste gledali prvi deo, onda znate šta ovde možete očekivati: dosta akcije, dosta dobrih efekata, ne puno nekog strašnog horora i to je to. Ono što je najbitnije, ovaj film u potpunosti ispunjava svoj cilj a to je konstantna zabava. O negativnih stvari bih izdvojio povratak lika Krisa Kristofersona. Ok on je sjajan glumac, ok i njegov lik je bio odličan u prvom delu, ali sada nam pokušavaju servirati da se to nije desilo onako kako se desilo i na silu ga vraćaju nazad. Totalno bespotrebno. Možda sam ja zakeralo pa mi ovi Blade filmovi i nisu neko veliko ostvarenje, ali oni imaju kultni status i brojnu armiju fanova. U svakom slučaju vredi im posvetiti pažnju.

Zanimljivosti:
Preko 30 ljudi je privremeno oslepelo zbog pogrešnog korišćenja UV svetla prilikom snimanja scene autopsije vampira.

Naj scene:


Pojava vođe nove vrste vampira i njihov teror.

Moja ocena: 6/10

2 коментара:

  1. Ovaj film mi nije bio savrsen kao prvi deo,ali bio je dobar.Ono sto mi se dopalo u ovom filmu je to sto ima dosta akcije i super efekte.Ocena koju bih dala ovom filmu je 9

    ОдговориИзбриши
  2. Posle filma Od sumraka do svitanja (samo prvi deo) koga na zalost ne vidim ovde najomiljeniji su mi filmovi o Blejdu scene i efekti su odrađeni maksimalno a tu je i moj omiljeni glumac Wesley Snipes tako da od mene ovaj i svi nastavci ovog filma imaju 10

    ОдговориИзбриши