уторак, 6. септембар 2011.

The Final (2010)

Žanr: Drama | Horor | Triler
Režija: Joey Stewart
Glumci: Marc Donato, Jascha Washington, Whitney Hoy..

Grupa učenika planira da se osveti školskim drugovima koji ih ugnjetavaju.

Ti likovi koji se iživljavaju na ovim jadnicima, ja razumem da moraju da budu pokvareni, gadni, bezobrazni... To važi za muški deo tih budala. Zašto u svakom filmu ženski deo tih pokvarenjaka mora nužno da bude retardiran. Zašto neko inteligentan ili pametan ne može da bude zao? Ali hajde, nije tako strašno pošto relativno brzo svi oni dospevaju u veoma neugodnu situaciju. Grupa ugnjetenih dolazi na sasvim dobru ideju kako kazniti ove druge. Kada to sve počne, cela ta priča deluje super. Međutim, kažnjavanje je klasično preslikavanje iz drugih horor filmova. Pobogu, imamo devojku koja je potpuno isto obučena, ima istu masku i isti tip mučenja primenjuje kao i devojka iz filma Audition. Zašto bi me to zanimalo da gledam po drugi put.

Sve ostalo podseća na Saw, Hostel i slične stvari. Postoji i jedna zanimljiva greška. U filmu imamo dve jurnjave motorima. Između njih, jedan momak gine, ali ga u drugoj jurnjavi, na trenutak, vidimo ponovo na motoru. U principu, do sada sam prilično ojadio film, pa da ne ispadne loš što on i nije, evo malo pozitivnih stvari. Iako ima povremeno po neku rupu u priči, film je generalno veoma zanimljiv. Momenti u kojima se oni koji su do skora bili nadmoćniji nađu sa druge strane su odlični. Taj deo filma vas baš, da se tako izrazim, naloži, iz prostog razloga što je prva trećina filma iskorištena da vas ti likovi maksimalno nerviraju. Strah na licima tih tzv. nadmoćnih je neprocenjiv u tim momentima i govor koji drže ovi koji ih kažnjavaju sjajan. Sve u svemu, film je jedva prevagnuo u ovu kategoriju OK, pre svega što vas natera na razmišljanje u pojedinim momentima a ima i par originalnih ideja što je za respekt.

Film je inspirisan istinitim događajima.

Početak ispunjavanja plana.