Za recenzije filmova svih žanrova i recenzije filmovanih knjiga posetite
http://filmskihitovi.blogspot.com/

Obaveštenje

Obaveštenje: Budite slobodni da preporučite neki dobar horor, bez obzira na zemlju porekla i godinu kada je snimljen. Ako prvi put posećujete ovu stranicu, zamolio bih vas da odete na blog filmskihitovi (link iznad) i pročitate Važno Obaveštenje u sekciji Obaveštenja.

уторак, 12. јун 2012.

The Crazies (2010)


Žanr: Horor | Triler
Režija: Breck Eisner
Glumci: Radha Mitchell, Timothy Olyphant, Danielle Panabaker ...

Priča:
Stanovnici malog mesta u Ajovi postaju zaraženi pošto se u njihovim vodama pojavio virus.

Moj osvrt:
Ovo je rimejk istoimenog horora iz 1973. Original nisam još pogledao pa ako vas zanima šta se tu dešava, posetite hororfilmovi.blog.rs i pročitajte mišljenje poštovanog kolege. Ovaj film je bio dosta najavljivan pa su s toga očekivanja bila malo podignuta. Da li ih je ispunio? Mišljenja su podeljena, više je pozitivnih nego negativnih. Ja sam se našao negde u sredini. 


Ono što mi se svidelo je prizemnost svega. Nema onog ludila i jurnjave kao recimo u rimejku Dawn Of The Dead. Sve deluje nekako realnije. E sada, problem je što to nije fino iskorišćeno. Nema baš puno hororističnih scena što ne bi bio problem da su nam servirali više onih napetih. Njih na žalost nema baš puno tako da mi je prilično teško da izaberem ovu najbolju. Čini mi se da ipak zbog svega toga filmu fali i dinamike. Povremeno mi je sve delovalo prilično sporo. Pozitivno je što film ne robuje onim standardnim šablonima gde se likovi upućuju ko zna gde da bi pronašli spas a svi znamo da idu u propast. Priča se ipak bazira na onom što se upravo dešava. 


Verujem da će se većini film svideti baš zbog toga što deluje nešto realnije od sličnih. Meni je ipak malo falilo tog horor ludila. Što se tiče glumaca, Timoti Olifanta nikako ne gotivim, ali je on sasvim ok, Radu Mičel gotivim zbog Silent Hill i Pitch Black tako da mi je ona naravno ok. Estetski, sve je na najboljem nivou tako da tu nemam nekih zamerki. Iako nisam naročito oduševljen, zbog pozitivnih kritika mnogih poštovanih kolega preporučiću vam gledanje ovog filma.

Zanimljivosti:
Na zidu ćelije jedan grafit glasi Romero što je prezime čuvenog reditelja koji je režirao original. Svaki glumac koji je glumio zaraženog morao je da prođe kroz 3 sata šminke.

Naj scena:


Ludak sa vilama.

Moja ocena: 5/10

Drugo mišljenje: The Crazies (2010)

Нема коментара:

Постави коментар