понедељак, 16. април 2012.

Komentari, Predlozi, Pitanja...

Braćo i sestre, ovo će biti post za vas. Ovde možete ostaviti vaše komentare vezane za ovaj blog. Dobio sam veliki broj vaših mailova koji uglavnom sadrže pohvale, pitanja, poneku konstruktivnu kritiku a na žalost ima i isfrustriranih ljudi koji ne prihvataju tuđe mišljenje, ali to neće proći u ove komentare, osim u slučaju da želim da vas slatko nasmejem. Na neka pitanja sam mogao dati odgovor, na neka ne, tako da je ovo možda najbolji način da se reše neke dileme. U komentarima ispod napišite šta vam se dopada a šta ne, šta biste želeli videti više a šta manje, o čemu bih možda trebao da pišem a da to do sada nisam činio, na čemu bih možda trebao manje da potenciram, da li vam se dopada ili ne izgled bloga, da li biste možda nešto tu izmenili... Da se broj komentara ne bi bespotrebno povećavao, posle određenog vremena, prihvaćeni predlozi, davno rešena pitanja će biti uklanjana. Takođe, ako imate bilo kakvo pitanje vezano za svet filma, pa možda i neko van njega, možete ga postaviti ovde tako da vam uvek neko može dati odgovor. Za početak ja ću u komentar staviti tekst maila koji sam dobio a poštovanom čitaocu nisam uspeo pronaći traženi film. Ukoliko neko zna o kom je filmu reč, neka pomogne da rešimo ovu dilemu. Još jednom sorry zbog ocena ispod koje ne mogu da se sklone sa pojedinačnog posta.