недеља, 9. октобар 2011.

First Born (2007)

Žanr: Drama | Horor | Misterija | Triler
Režija: Isaac Webb
Glumci: Elisabeth Shue, Steven Mackintosh, Kathleen Chalfant...

Laura očekuje bebu. Njen muž Stiven je divan ali nema puno vremena za nju. Njena majka živi hiljadama milja daleko...

Ovaj film ima sve što jednom dobrom hororu treba, osim samo jedne sitnice. Prvo o tome šta ima. Nema puno likova, svedeni smo uglavnom na Lauru koju tumači Elizabet Šu. Ona se sa mužem doseljava u kuću koja je izolovana i okružena šumom - sjajno okruženje za horor. Ulgavnom je sama - sjajna činjenica za horor. Atmosfera je takva da non stop očekujete nešto da se desi, neretko je sablasna i napeta - sjajna stvar za horor. Kada Laura dobije bebu plaši se da neko ili nešto ne naudi njenom detetu. S obzirom da ima za koga da se plaši i da je publika osetljiva na nemoćne žene a i na bebice (grrrr Srpski Film), ponovo imamo sjajne elemente za horor.

E sada, postoji samo jedna mana, jedna sitnica koja nije dozvolila da ovaj film zablista a to je NIŠTA SE PROKLETO NE DOGAĐA. Imamo neke sumnje, neke napete scene, neke strahove ali sve se to završava ili u prazno ili praznom pričom. Jedini događaj vredan pažnje je sam kraj kada sve to kulminira. Sve to izgleda kao da je glavnom liku u filmu dopizdelo što se ništa nije desilo pa je preuzela stvar u svoje ruke. Ako imate strpljenja i volite horor filmove, onda slobodno pogledajte ovaj. U protivnom, nećete se baš provesti dobro uz njega.

U sceni kada Laura podiže bebu iz kolevke i kada je trese, vidi se iz aviona da je lutka u pitanju.

Ništa je, na samom kraju, kulminiralo prvim i jezivim događajem.