Za recenzije filmova svih žanrova i recenzije filmovanih knjiga posetite
http://filmskihitovi.blogspot.com/

Obaveštenje

Obaveštenje: Budite slobodni da preporučite neki dobar horor, bez obzira na zemlju porekla i godinu kada je snimljen. Ako prvi put posećujete ovu stranicu, zamolio bih vas da odete na blog filmskihitovi (link iznad) i pročitate Važno Obaveštenje u sekciji Obaveštenja.

понедељак, 9. јануар 2012.

Drag Me to Hell (2009)




Žanr: Horor | Triler
Režija: Sam Raimi
Glumci: Alison Lohman, Justin Long, Ruth Livier...

Priča:
Kristin Braun, agent za kredite koji je koštao staricu njenog doma postaje meta opasne kletve. Očajna, pokušava sve kako bi spasla svoju dušu dok se sile zla trude da je slome.

Moj osvrt:
Sem Raimi je stekao svetsku slavu svojom Evil Dead trilogijom. Time je postao jedna od režiserskih ikona u žanru horora. Posle velike pauze na glavnu scenu se vratio Solidnim Spider-Man-om i njegovim više nego očajnim nastavcima u kojima je sam Spider-Man potpuni višak. Ovim filmom on se vratio hororu i to, po meni, na odličan način. 


Već sam davno pričao kako novim horor filmovima fali onaj šmek koji su stari horori imali. Raimi je uspeo da nas podseti na to u ovom ostvarenju. Priča o kletvi sigurno nije originalna ali je "bakica" koja baca tu kletvu vrhunski jeziva i fenomenalno osmišljena. Scena u kojoj ona izgovara ime demona Lamia prosto izaziva jezu. Ta scena sa bakicom na parkingu je nešto što fali današnjim hororima. Fanovi Evil Dead-a sigurno znaju da se Raimi tu maksimalno trudio da nasmeje gledaoce nadasve originalnim fazonima. I ovde on malo petlja sa komedijom ali ne previše. Ovde je ipak glavna pažnja usmerena na horor. Kada su u pitanju negativne stvari, gluma Alison Lohman mi je pomalo drvena ali to ne smeta previše. 


Glavna mana je što je krajnji obrt prelako pretpostaviti. To je toliko amaterski otkriveno da mi je užasno zasmetalo i sigurno zbog toga filmu ide ocena dole. Bez obzira na to film je odličan, a kada su u pitanju noviji horori i vrhunski. Raimi bi definitivno trebao da batali Spider-Man ljubiće i vrati se onome što najbolje zna.

Zanimljivosti:
Elen Pejdž je trebala glumiti Kristin ali je odustala od ovog filma i glumila u Whip It. Scenario za ovaj film je napisan odmah posle Army Of Darkness ali se Sem odlučio za druge projekte pre nego što se vratio ovome. Broj tablica pomenute bakice, Silvije Ganuš je 99951. Kada se to okrene dobije se IS666. Film ima mnogo referenci na Evil Dead trilogiju. U sceni na parkingu Lorna Rejver kune Kristin na mađarskom izgovarajući "Az ördög szálljon beléd!" ("Neka Đavo uleti u tebe!"). Žuta Delta 88 je isti automobil koji je korišćen u Evil Dead filmovima. 

Naj scena:


Kletva...

Moja ocena: 7/10

Drugo Mišljenje: Drag Me to Hell (2009)

1 коментар:

  1. Анониман7. јул 2012. 06:38

    Jedino sto mi se ovde svidelo je glumica,sve
    ostalo je pomalo nezanimljivo mislim strasno..

    ОдговориИзбриши