Devil (2010)

Kod nas nazvan: Đavo
Žanr: Horor | Misterija | Triler
Režija: John Erick Dowdle
Glumci: Chris Messina, Caroline Dhavernas, Bokeem Woodbine...

Grupa ljudi je zaglavljena u liftu, nesvesna da je đavo među njima.

Kada sam radio recenziju filma Signs, rekao sam da je Shyamalan genije. Ovaj film nije režirao ali je napisao priču po kojoj je on snimljen. Napravljen je film na malom prostoru koji je zanimljivi od prvog do poslednjeg momenta. Na početku narator će ispričati uglavnom o čemu se tu radi, tako da ćete u toku filma možda i pomisliti da se tu neće desiti ništa spektakularno, ništa što ne može da se zaključi iz te same priče. Ja sam to pomislio, ali kako je radnja odmicala, kvalitet filma je rastao i sve više je postajalo očigledno da se nešto specijalno sprema u finalu.

Atmosfera u filmu je sjajna. Na momente je i veoma napeta. Postoji gomila sjajnih scena, što u samom liftu, što van njega. Što se glumaca tiče, osim Kris Mesine koji glumi agenta koji vodi slučaj, pojavljuje se i naša Bojana Novaković. Ostalih se ne sećam da sam ih negde gledao, ali hvala bogu, sama gluma je ok tako da niko ne kvari utisak. Volim ovakav tip filmova, gde je ideja ovako dobra i da se tako izrazim, istripovana. Još kada se da ideja realizuje dobro, rezultat ne može da omane. Ovaj film je definitvno uspeo u tome.

U jednoj sceni gde nam prikažu automobilsku nesreću vidi se da su tablice okrenute kao u ogledalu, što znači da je ta cela scena izvrnuta.

Odlična završnica koja je sjajno složila celu priču.