Za recenzije filmova svih žanrova i recenzije filmovanih knjiga posetite
http://filmskihitovi.blogspot.com/

Obaveštenje

Obaveštenje: Budite slobodni da preporučite neki dobar horor, bez obzira na zemlju porekla i godinu kada je snimljen. Ako prvi put posećujete ovu stranicu, zamolio bih vas da odete na blog filmskihitovi (link iznad) i pročitate Važno Obaveštenje u sekciji Obaveštenja.

недеља, 17. јун 2012.

Eden Lake (2008)


Žanr: Horor | Triler
Režija: James Watkins
Glumci: Kelly Reilly, Michael Fassbender, Tara Ellis...

Priča:
Odbijajući da im išta upropasti romantični vikend, par se suočava sa nekolicinom tinejdžera što rezultuje brutalnim posledicama.

Moj osvrt:
Ovaj film je doživeo hvalospeve i prilično je dobro ocenjen od strane nekih ljudi čije mišljenje veoma cenim pa to treba da vam bude dovoljna preporuka da ga pogledate. Ja nisam naročito oduševljen tako da je za mene ovo samo goli prosek. Mogao je biti vrhunski film da nije nekoliko zaista glupavih stvari. Prva stvar je da imamo lik koga tumači Fasbender koji je, kada se uporedi sa ovim tinejdžerima, od brega odvaljen i nijednog momenta mu nije palo na pamet da primeni silu ako već ni on ni njegova lepša polovina nisu imali dovoljno inteligencije da se sklone od očigledne nevolje. Uz to oni prave još nekoliko priglupih odluka što značajno kvari utisak. 


Druga stvar je, za mene, užasno bezvezni kraj. Ne smeta mi ono što se desilo na samom kraju jer je to odličan šok, ali način na koji se to desilo mi je i više nego glupav. E sada odlične stvari u filmu. Gluma i tinejdžera i ovih naših nesrećnika je vrhunska, tu im se ništa ne može zameriti. Druga dobra stvar je što vas film lako dotakne i uključi u celu priču. Već posle desetak minuta će vas vezati i teško da ćete mirovati do samog kraja. Treća stvar je dinamika. Ne kontam zašto je nekim ljudima ovo bilo sporo. Film je konstantno užasno napet i to je za mene veliki kvalitet. 


Treća stvar je što film ne preza od brutalnosti tako da ćete ovde videti sve i svašta. Konstantno se gradi atmosfera koja završava nekim manjim ili većim šokom. Braćo i sestre, to su moji "za" i "protiv". Vi svakako pogledajte ovaj filmić, zanimljiv jeste i vredi ga pogledati. Šteta zbog ovih nekoliko propusta koji su ga prilično osakatili.

Zanimljivosti:
U sceni kada Boni, Rotvajler na plaži dolazi do glavnog ženskog lika, vlasnik ga zove sa "Come here girl" a jasno se vidi da je u pitanju mužjak.

Naj scena:


Jedno slučajno ubistvo

Moja ocena: 5/10

Drugo Mišljenje: Eden Lake (2008)

Нема коментара:

Постави коментар