субота, 1. октобар 2011.

1408 (2007)

Režija: Mikael Håfström
Glumci: John Cusack, Samuel L. Jackson, Mary McCormack...

Čovek koji se specijalizovao za razotkrivanje paranormalnih okolnosti prijavljuje se u Dolphin hotel u sobu 1408, o kojoj postoje mnoge priče. Ubrzo, suočava se sa strahotama.

Od ovog filma sam zaista mnogo očekivao. Možda je to i glavni razlog zašto nisam bio naročito oduševnjen njime. Sama priča je dobra, ideja odlična za jedan horor, Džon Kjuzak je sasvim dobar izbor za glumca. Dok ne počnu da se dešavaju te paranormalne stvari, film vas skroz dobro privuče i napravi dobru pripremu za ono što sledi... tačnije za ono što je trebalo da sledi. Očekivao sam gomilu jezivih stvari, a dobio sam jednu donekle strašnu, par misterioznih i gomilu smešnih scena.

Ne razumem zašto praviti horor film tako da može da ga gleda klinja od 5 godina. Iskreno mi je žao što Azijati nisu pravili ovaj film, oni barem nemaju problema sa tim glupostima. Elem, postoji nekoliko zaista dobrih scena. Jedna od njih je, uz ovu Naj scenu, scena u kojoj naš glavni lik vidi jezivu sliku u zgradi preko puta. Imamo i misteriozni deo sa kćerkom koju je tragično izgubio, ali zbog toga kraj je postao veoma predvidim. Generalno, ovo je jedva horor film... ovo je ok film koji vredi jednom pogledati, malo se zabaviti i to je to.

U filmu postoji mnogo referenci na broj 13. Kada se saberu cifre u broju sobe 1408 dobije se 13. Soba je na 14. spratu, ali pošto u hotelu ne postoji 13. sprat, soba je praktično na 13. spratu. Prva smrt u sobi se desila 1912, istim principom sabiranja cifara dođe se do 13, šifra sobe je 6124, što ponovo daje isti zbri. Čak je i film izašao 13 juna 2007.

Pokušaj izlaska.

Drugo Mišljenje: 1408 (2007)