петак, 9. септембар 2011.

Doghouse (2009)

Žanr: Komedija | Horor
Režija: Jake West
Glumci: Danny Dyer, Noel Clarke, Emil Marwa...

Grupa muškaraca se zaputila u udaljeno selo da bi pomogli svom prijatelju da preboli razvod. Kada stignu tamo, otkrivaju da su sve žene zaražene virusom koji je od njih stvorio ljudoždere koji mrze muškarce.

Horor - Komedija je specifičan žanr. Najgora varijanta je kada film ostane neopredeljen između ta dva žanra, tj. kada ne favorizuje jedan ispred drugog... Tako sam mislio dok nisam pogledao ovaj film. Najgora varijanta Horor - Komedije je nešto što nije ni horor ni komedija. Ovaj film je imao sjajan potencijal da bude odlična zabava. Ideja je totalno blesava, da su samo žene zaažene i postale zombiji. Toliko dobrih stvari se može izvesti sa ovom idejom. Šta je izvedeno u filmu... manje više ništa. Nekako, kao da svaka scena obećava nešto dobro i onda bude totalno nezanimljiva.

I glumačka ekipa je dušu dala za sjajnu komediju, i postoji par scena koje su ok, recimo jedna scena sa mobilnim telefonima, ili sam početak filma kada se društvo okuplja, ali sve je to premalo za ok film. Ono oko čega su se definitvno potrudili je izgled zombija. Toliko različitih zombija ima da ćete se zapitati šta je sledeće. Najuspešnija stvar koju je ovaj film izveo je parodiranje muško ženskih odnosa, naravno sa gledišta muškaraca, pa bi to možda moglo nekom biti zanimljivo. Sve u svemu, nisam neki fan zombi filmova niti sam mnogo tolerantan na ovakve stvari da bih mogao da budem blagonaklon prema ovom ostvarenju.

Ime kompanije koja prevozi momke do sela je West Tours. To ime je dato zbog režisera Džejk Vesta.

Nil (Deni Dajer) na "romantičnoj" večeri.

Drugo Mišljenje: Doghouse (2009)