Akmareul boatda (2010)

Alternativni naziv: I Saw the Devil
Žanr: Kriminalistički | Drama | Horor | Triler
Režija: Jee-woon Kim
Glumci: Byung-hun Lee, Min-sik Choi, Gook-hwan Jeon...

Kada njegova trudna verenica postane najnovija žrtva serijskog ubice, tajni agent se nađe između dobra i zla u svom pohodu za osvetom.

Ovo je još jedan dragulj koji nam stiže iz Koreje. Min-sik Choi koga sam upoznao u Shiri, pa gledao u Oldboy, Lady Vengeance ovde glumi serijskog ubicu. Ako ste gledali nešto od gore navedenih filmova, znate koliko je dobar glumac. E ovde je nadmašio sve prethodne uloge. Lik je potpuno otelotvorenje zla.

Pozitivca glumi Byung-hun Lee. Nisam ga gledao ranije (osim u G.I. Joe propasti, ali tu je ceo film pod maskom) i mogu vam reći da je lik skroz simpatičan i da je sasvim ok odglumio ovde. Budite uvereni da ovo nije običan osvetnički film... ne, ovo je najoriginalniji osvetnički film koji sam gledao. Nema onog glupavog šablona gde osvetnik juri ubicu ceo film pa ga u nekoj napetoj završnici jedva dokrajči. Oooo ne braćo, stvari koje se ovde dešavaju ne očekujete ni u najluđim snovima.

Postoji gomila jezivih scena. Hvala bogu, za razliku od Amera, Korejci ne prezaju od surovosti u svojim filmovima. Naravno, ovo nije nasilje radi nasilja, već su scene tako dobre i ostavljaju jeziv utisak. Ako ste gledali Oldboy, sigurno se sećate gorčine koju ste osetili u određenim scenama. Ovaj film je još luđi što se tiče toga. Kada god se setim nekih scena, ponovo me obuzme jeza. Neke scene su toliko napete, tako da ako ste neko ko gricka nokte, pre gledanja ovog filma, rukavice na ruke.

Ovaj film nije klasičan horor, nema ništa nerealno, nema scena koje će vas prepasti. Ali ako se ne varam, i Psiho je takav, a reč je o jednom od najboljih horora svih vremena. Ovaj film možda nije baš kvaliteta jednog remek dela poput Psiha, ali je sigurno jedan od najboljih filmova koji su izašli 2010, a bez konkurencije najbolji horor koji sam gledao iz te godine. Nipošto ga ne propustite.

Film je morao imati i prerađenu verziju za bioskope, jer bi zbog nekih scena morao biti zabranjen.

Završnica:

Moja ocena: 8/10