Za recenzije filmova svih žanrova i recenzije filmovanih knjiga posetite
http://filmskihitovi.blogspot.com/

Obaveštenje

Obaveštenje: Budite slobodni da preporučite neki dobar horor, bez obzira na zemlju porekla i godinu kada je snimljen. Ako prvi put posećujete ovu stranicu, zamolio bih vas da odete na blog filmskihitovi (link iznad) i pročitate Važno Obaveštenje u sekciji Obaveštenja.

понедељак, 19. септембар 2011.

The Unborn (2009)



Kod nas nazvan: Nerođeni
Žanr: Horor | Misterija | Triler
Režija: David S. Goyer
Glumci: Odette Annable, Gary Oldman, Cam Gigandet...

Priča:
Devojka se bori protiv duha koji je polako obuzima.

Moj osvrt:
Sam naslov ovog filma pa i poster su mi nekako obećavali. Očekivao sam gomilu jezivih momenata i priču koja barem može da drži vodu. A šta sam dobio. Pa neku sklepanu priču koja je šuplja kao Američka verzija priče o jedanaestom septembru... pa zamislite koliko je to šuplje. Čisto su nalupetali nešto pa hajde valjda će usputne scene da zamažu oči prosečnom gledaocu. Samim tim kada imaš priču koja vremenom postaje šupljikasta a ne podržavaš je, kako misliš da taj film bude uspešan. Film se pretvorio u nekakvu kopiju The Exorcist-a. Zašto bih gledao kopiju nečega tako dobrog?


Što se tiče glume, nema šta puno da se komentariše, niti je loša niti nešto naročito dobra. Ono što me je oduševilo je momenat kada sam video Gerija Oldmana. On glumi rabina i očekivao sam da će njegova uloga biti jedan od svetlih momenata ovog filma. Oooo ne braćo, on se pojavljuje dva puta po dva,tri minuta i to je to. To vam je kao kada imate čoveka koji može da reši utakmicu a kada se meč lomi vi ga ne uvodite u igru. Ono što zaista valja to su efekti. Izvrtanje udova i glava kod posednutih likova je fenomenalno odrađeno, kao i snovi glavne junakinje. Da li je to dovoljan razlog da ovaj film bude u ok grupi...? Sa ovako sklepanom pričom i sa neverovatno predvidivim i šablonskim krajem...ni blizu!

Zanimljivost:
Rabin u svojoj kancelariji ima natpis na kom piše "When God made Man, She was Only joking!"

Naj scena:

Već pomenuti efekti.

Drugo Mišljenje: The Unborn (2009)

Moja ocena: 3/10

Нема коментара:

Постави коментар