субота, 13. август 2011.

Shocker (1989)

Žanr: Komedija | Horor | Triler
Režija: Wes Craven
Glumci: Michael Murphy, Mitch Pileggi, Peter Berg...

Pošto je osuđen na električnu stolicu, serijski ubica koristi elektricitet da se vrati iz mrtvih i sprovede u delo plan da se osveti čoveku koji ga je predao policiji.

Ovo je jedan slab, pomalo glupav ali veoma zanimljiv film. Kao klinja sam ga gledao mnogo puta, i neke scene su mi ostale u sećanju do dana današnjeg. Glavnog pozitivca glumi Piter Berg, koji se sada posvetio režiji (Henkok je jedan od njegovih najuspešnijih filmova). On je previše drven kao i u svakom filmu gde je glumio. Glavnog negativca glumi Mič Pileđi, mnogima poznat kao Skiner iz kultne serije Dosije X. Džonatan Parker (Piter Berg) sanja ubistvo tačno onako kako će se desiti. To pomaže policiji da uhvati ubicu, Horejs Pinkera. Naravno, pre toga, Parker će izgubiti nekog ko mu znači. Što se tiče tog dela sa snovima, potpuno drpljena ideja iz Nightmare on Elm Street.

U hororima ne treba uvek tražiti da sve ima logike, ali ovde postoje neke stvari koje se pojavljuju ni iz čega. Pojavljuje se jedan duh. Nešto što je taj duh posedovao smeta ubici u novom obliku. Zbog čega, ko bi to znao. Eto tako. Taj duh našem glavnom liku, kroz san donosi taj predmet, on se budi i nalazi ga na krevetu. Nije loša ideja, ali je malo jadno izvedena i potpuno je nejasno zašto bi to smetalo ubici. Sad ću malo da iskarikiram tu situaciju. Svi se sigurno sećate trojke Teodosića preko Garbahose. E sad, logika cele stvari bi bila da ako hoćeš da se odbraniš od sledeće trojke teodosića, moraš da mu pokažeš garbahosinu znojnicu. Glupavo, zar ne? Evo još jednog bisera, glavni negativac šepa zato što je davno nekad upucan u koleno. Kasnije, kada se on vrati iz mrtvih, a nije u svom telu, on i dalje šepa. Bez obzira na ove, i još gomilu gluposti, film je ipak zanimljiv za pogledati, ali nipošto ne očekujte nešto osim zabave, inače bićete žestoko razočarani.

U jednom od snova, Džonatan Parker se nalazi na raskrsnici ulica Madalena i Vagner, što su prezimena producenta i glumca u filmu.

"Televizijski" duel.

Moja ocena: 4/10