недеља, 27. новембар 2011.

Zombieland (2009)

Kod nas nazvan: Dobrodošli U Zombilend
Žanr: Akcija | Avantura | Komedija | Horor
Režija: Ruben Fleischer
Glumci: Jesse Eisenberg, Emma Stone, Woody Harrelson...

Stidljivi student koji pokušava da dođe do svoje porodice u Ohaju, opasni lik lak na obaraču koji pokušava da pronađe poslednji Twinkie i dve sestre pokušavaju da se udruže kako bi stigli u zabavni park putujući preko Amerike prepune zombija.

Ovaj film ima 7.8 na imdb i to treba da vam bude dovoljna preporuka da ga pogledate. Ja i nisam bio naročito oduševljen. Pre svega o pozitivnim stvarima. Dobri su fazoni sa pravilima preživljavanja koje postavlja Kolumbus (Ajsenberg).

Gluma je skroz dobra i tu dominira kralj Vudi Harelson. Simpatična mi je i priča oko njegove potrage za poslednjim Twinkijem. Scena u marketu gde njih dvojica tamane zombije je skroz dobra. Pojava Bila Mareja je fenomenalna. Sada o stvarima koje mi se baš i nisu dopale. Na žalost ne vodim evidenciju, ali ovo je barem dvadeseti zombi film koji gledam a u kom neki likovi idu na neku destinaciju gde je spas. Ok, ne mora da bude originalna priča, ali ovde mi je to sve bilo veoma nezanimljivo.

Zbog toga, sve se svodi na to da film gledam zbog usputnih fazona a da me sama radnja i ne zanima. Sada će neko reći, pa ovo je komedija, radnja nije ni bitna. Slažem se, ali ako je ovo komedija a radnja nije bitna, onda moraš da film nagruvaš sa mnogo opičenih scena. Uz ovo što sam nabrojao i možda još jednu scenu sa Kolumbusom i zgodnom devojkom iz susetstva, sve ostalo je prilično prosečno ili ispodprosečno. Ako je ovo komedija čemu patetisanje sa tragičnom pričom o liku Vudija Harelsona.

Generalno film mi je bio sasvim ok za jedno gledanje. Ponavljam, ocena sa imdb-a treba da vam bude dovoljno dobra preporuka, tako da pogledajte, procenite i prokomentarišite.

Režiser je izjavio kako je bio inspirisan filmom Shaun Of The Dead. Patrik Svejzi je trebao da se pojavi u ulozi zombija kako bi parodirao na svoju ulogu u filmu Ghost, ali zbog bolesti nije bio u mogućnosti učestvovati u filmu. Karpenter je odbio da režira ovaj film. Vudi Harelson je u toku snimanja bio uhapšen zbog posedovanja marihuane tako da je snimanje moralo biti obustavljeno na 3 dana. Film je originalno trebao biti nazvan Another Day in Zombieland ali su odustali od toga zato što su se plašili da će to ljudima zvučati kao nastavak. Ovo je film sa najvećom zaradom od svih filmova čiji naslov počinje slovom Z. Wichita (Ema Stoun) je jedini lik čije prezime nije glavni grad jedne od država u SAD.

Pojava Bila Mareja.

Drugo Mišljenje: Zombieland (2009)