The Devil's Tomb (2009)

Kod nas nazvan: Đavolja Grobnica
Žanr Akcija | Triler | Horor | Naučna Fantastika
Režija: Jason Connery
Glumci: Cuba Gooding Jr., Ray Winstone, Ron Perlman...

Elitni vojni odred na misiji da iz podzemne laboratorije vrati naučnika, susreće drevno zlo.

Pazite naslov, Đavolova Grobnica... jezivo zar ne. Ako već koriste Đavola u nazivu ili filmu, za očekivati je da tu imamo vrhunsko zlo koje je jezivo i teško pobedivo... Evo vam filma ispod, koji sam komentarisao danas ranije. Devil je klasičan primer kako to zlo treba da izgleda, iako se pojavljuje na kratko, vidite da je to sama suština zla. Ovde imamo elitni odred koji je upao u laboratoriju, pa se tu pojavljuju neki zaraženi likovi koji zaražavaju druge, pa onda imamo to da svi likovi vide svoje najveće strahove... E tu imamo onaj standardni retardirani šablon, kao neko od likova vidi nekog svog dragog a preminulog koji ga zove i zamiče negde, a ovaj krene da ga prati.

U principu, ceo film čekate da se nešto desi a kada se to nešto desi čekate da se desi nešto kako valja. Vrhunac užasa je Henri Rolins koji glumi nekog sveštenika koji je tu da objasni kako je to zlo jako. Sve što su tim sveštenikom u filmu uspeli da dobiju je konstantno nerviranje gledaoca. Lika gledati kako glumi je isto kao da gledate emisiju koju zajedno vode naši "najelitniji" voditelji od kojih gost ne može da dođe do reči ili vas voditelj toliko nervira da vas i ne interesuje ko je gost. Takav uticaj ima čika Rolins na ovaj film. Hajde i da razumem Rej Vinstona koji se pojavljuje na pet minuta, ali šta je ovo trebalo Perlmanu i Kubi Gudingu, stvarno mi nije jasno.

Film koji Nikels (Zek Vord) gleda u ovom filmu je Night Skies u kom glumi režiser ovog ostvarenja.

Jedva i da postoji neka solidna scena, ali hajde neka bude pojava ovog sablasnog lika.

Moja ocena: 2/10