уторак, 13. септембар 2011.

Hide and Seek (2005)

Režija: John Polson
Glumci: Robert De Niro, Dakota Fanning, Famke Janssen...

Udovac pokušava da dovede svoj život u red posle smrti supruge. Njegova kćerka pronalazi utehu u imaginarnom prijatelju.

Ne bih ovaj film baš svrstao u horore ali ima dovoljno napetih scena tako da i nije neki problem što je u toj sekciji. Inače ovaj film baš i nije prošao dobro kod kritike ali pošto ja mnogo i ne cenim njihovo mišljenje rado sam pogledao ovo ostvarenje. I vi braćo, zanemarite kritiku i svakog ko vam kaže da neki film ne valja. Niko ne doživljava film na isti način tako da svaki treba pogledati. Ono što iz ličnog iskustva mogu da vam kažem posle ovog filma je da definitivno ne poslušate one koji su ga iskritikovali. Film je zaista dobar, veoma zanimljiv i ima gomile napetih trenutaka. Gluma je sjajna, o De Niru ne treba trošiti reči, Dakota Fening je sjajna, i to ne sjajna za jednu klinku nego zaista sjajna a moram priznati da mi je uvek drago videti Famke Jansen.

Priča vas brzo zainteresuje tako da nema puno čekanja da se radnja razvije. Mnogo je dobrih scena koje su neretko napete i u kojima ćete verujem uživati. Film će vas zaista naterati u nekim mestima da uključite male sive ćelije i počnete razmišljati šta se tu zapravo dešava. E tu dolazimo do jedne mane. Verovatno ćete malo ranije pretpostaviti kraj, barem je meni to pošlo za rukom, nadam se da većini neće, čisto zbog doživljaja. Ali mogu vam reći da mi to ni malo nije pokvarilo utisak koji je ovaj film ostavio. Takođe, poslednja scena je totalno nepotrebna i šablonska ali ono glavno u filmu je već prošlo tako da je apsolutno svejedno. Ako verujete u moj sud, pogledajte ovaj film i nećete se pokajati.

Dakota Fening nije želela da ofarba svoju kosu pa je nosila periku u filmu. Famke Jansen je izjavila da ne bi učestvovala u ovom filmu da u njemu nije Robert De Niro. Magazin Time tvrdi da se Dakota Fening odrekla dela svoje milionske plate da bi njeno ime bilo iznad naslova na posteru filma, odmah uz De Nirovo.

Naj Scene:
Imaginarni prijatelj izluđuje Dejvida (De Niro)

Moja Ocena: 7/10