среда, 21. март 2012.

Bereavement (2010)

Režija: Stevan Mena
Glumci: Alexandra Daddario, Spencer List, Brett Rickaby...

Jeziv slučaj šestogodišnjeg Martina Bristola koji je kidnapovan i prisiljen da gleda brutalne zločine jednog poremećenog uma.

Braćo i sestre, zamislite jedno malo mesto, od oko par stotina ljudi. Znate već, to su ona mesta gde svako zna broj gaća svačije babe. E sada, koliko god to bilo debilno i koliko god vam to vređalo inteligenciju, zamislite serijskog ubicu u takvom mestu koji godinama kidnapuje i ubija devojke. E sada, zamislite u tom mestu jednog čudaka koji ne priča ni sa kim, koji se samo tako mota u nekom sablasnom automobilu po gradu, i koji živi u nekoj sablasno napuštenoj zgradurini. Verujem da vidite već na šta gađam. Da, braćo i sestre, ovaj scenario su pisali ljudi iz mentalne ustanove.

U principu nekih 80% filma ne služi ničemu osim da baljezga neku dosadnu priču sa dosadnim likovima. U fazonu su "imamo slatko devojče u jadnoj situaciji pa ćemo da potenciramo na njenim sisićima (ne nadajte se braćo, gole ih nećete videti) i na njenoj neostvarenoj vezi sa momkom koga zna 2 dana i s kojim je provela 7 minuta, i problemima koje ima u odnosima sa strikanovom porodicom. WHO GIVES A FUCK?!? Vidi se iz aviona da će ona biti jedna od sledećih žrtava. Osim ubice imamo nekog dečaka uz njega, čisto da ubace još neko nepotrebno sranje u film. E sada ide šlag na torti. Tu se pojavljuje i neki misteriozni lik čiji identitet je nepoznat. Molim vas ne pokušavajte da pogodite ni ko je ni šta je on. On je pokušaj glupavih scenarista da budu kao pametni, da ubace neku simboliku or some shit.

Žao mi je što je Majkl Bin spao na ovo smeće. Za kraj evo nekoliko bisera iz filma. Devojka prima opaku pesnicu po sred lica. 10 minuta kasnije, ni šminka joj se nije razmazala a ne daj bože da ima neku masnicu ili slomljen nos. Onda ova devojčica neprestano vrišti sama u zvučno izolovanoj sobi u kojoj su leševi. Zbog ovakvih sranja mi nekad dođe da dignem ruke od horora.

Ovaj film je prethodnik filma Malevolence. Inicijalno je trebao trajati tri sata ali su izbačene mnoge scene nasilja. (Scene koje nisu nasilje su veće mentalno nasilje od ovih krvoprolića pa mi je prilično drago što ovo smeće nije trajalo ni minut duže).

Njih nema ali recimo da su najmanje loše ove sa rogatim degenerikom.

Moja ocena: 2/10