четвртак, 9. фебруар 2012.

Paranormal Activity 2 (2010)

Kod nas nazvan: Paranormalna Aktivnost 2
Režija: Tod Williams
Glumci: Katie Featherston, Micah Sloat, Molly Ephraim...

Posle nekoliko slučajeva koji su ličili na provale porodica odlučuje da postavi sigurnosne kamere u svoj dom. Ubrzo saznaju da su stvari mnogo jezivije nego što su mislili.

Pošto ovih dana planiram pogledati treći nastavak ovog filma, odlučih da ovu dvojku bacim na meni. Iako moja ocena to nije govorila, prvi Paranormal Activity je film u kom sam zaista uživao. Nisam mu dao veću ocenu zbog nekih stvari koje su mi zasmetale, ali uprkos njima tom filmu ću se uvek rado vratiti. Onda je na red stigla dvojka i za očekivati je bilo da će napraviti jeziviji i dinamičniji film nego prvi.

Očekivanja su izneverena u potpunosti. Šta da vam pričam o dinamici i jezivosti kada je sve što valja ponovljeno iz prvog filma. Na samom početku se naravno ne dešava ništa i to ne samo da bude uvod već taman toliko da počne da smara. Potom više od polovine vremena prokletog filma protraćeno je na crevo koje se pomera u bazenu. Ja iskreno ne znam koga to može da zaplaši kada mu se servira milion puta. Kada se ne pomera crevo u bazenu onda se sudovi tresu u kuhinji pri čemu su posle jubilarnog sto pedeset i šestog trešenja popadali. Imamo nekoliko scena koje se ponavljaju iz prvog dela i jednu jedinu scenu vrednu pažnje a tiče se senke na prozoru koja opet nije ni blizu iskorišćena kolio je trebala biti. Inače taj prozor je sniman i posle te scene više puta i ništa se nije dogodilo.

Sve u svemu jedno ogromno razočarenje. Ni trunke one napetosti iz prvog dela, ni trunke onog straha koji se tamo oseti, ni trukne beznadežnosti... samo dobra stara dosada koja dominira neoriginalnim filmom napravljenim da uzme pare na slavi originala. Po komentarima čujem da su se znatno popravili u trećem delu pa s nestrpljenjem očekujem njegovo gledanje.

Ovaj film je najavljen odmah posle prikazivanja prvog dela. Kristofer Šakon, stručnjak za paranormalno je pomogao u promovisanju ovog ostvarenja. Trejler za ovaj film je bio zabranjen u nekim bioskopima jer je plašio decu.

Senka na prozoru.

Moja ocena: 3/10