среда, 2. мај 2012.

The Devil's Rejects (2005)

Režija: Rob Zombie
Glumci: Sid Haig, Sheri Moon Zombie, Bill Moseley...

U Ragsvilu, Teksas, policija pod komandom šerifa Džona Kvinsija Vajdela napada kuću ozloglašene porodice. Neke ubijaju, majku hapse a ostali su u bekstvu. Potera počinje...

Ovaj film se nastavlja na House of 1000 Corpses. Tim ostvarenjem nisam bio zadovoljan tako da ni ovde nisam očekivao bog zna šta. Nekako, svi filmovi koji su inspirisani čuvenim Texas Chain Saw Massacre nisu ni blizu da dostignu ono što je taj klasik uspeo. Za divno čudo, ovaj film i nije bio tako loš. Imamo malo sličnih elemenata iz prvog dela, gde se pripadnici te lude porodice, nazvane The Devil's Rejects, poigravaju sa životima nekih nesrećnika. Za razliku od prvog dela, ovde mi je sve to delovalo upečatljivije. Nekoliko scena koje su vezane za masku (a videćete kakvu) su bolesno dobre.

Čak i sami likovi su mi bili bolji nego u prvom delu. Tamo su me nervirali svojim glupostima, ovde su već zvučali orignalnije, glumili bolje i delovali opasnije. Nekoliko puta sam se čak i fino nasmejao njihovim fazonima. Iako se to konceptualno moglo svesti na istu stvar kao u prvom filmu, ovde imamo jedan obrt da tako kažem. Po prvi put gledam film gde ovakve budale nalaze na sebi sličnog, ali taj sličan je šerif u odličnom tumačenju Vilijama Forsajta. Scene kada se uloge promene i kada se negativci nađu sa druge strane noža su veoma dobre. Zbog svega toga, kako je film prolazio, kvalitet mu je rastao. Prikazana je i prilična količina golotinje, ali jedina koja prija oku je Šeri Mun Zombi. Muzika je sjajno ukomponovana tako da je to još jedan plus.

Što se tiče negativnih stvari, tu je pre svega kamera. Previše se trese, previše gubi fokus, premnogo je close-upova i to povremeno ide na nerve. Većina dijaloga je odlična, ali opet neki su prilično glupavi. Srećom ove dobre stvari su upečatljivije od ovih loših tako da je ovo sasvim ok film za pogledati.

Film koji se vidi u jednoj sceni na TV-u je čuveni Bride of the Monster. U filmu se trebao pojaviti Dr. Satan ali je Zombi izbacio te scene pod izgovorom da bi pojava tog doktora bila kao da stavite Čubaku u Boni i Klajd film. Lik koji je tumačila Karen Blek u prvom filmu ovde tumači Lesli Istbruk. Blekova je tražila veću platu što je Zombi odbio i zbog toga je došlo do zamene. U filmu se pojavljuju nekadašnja porno glumica Džindžer Lin i penzionisani kečer Diamond Dallas Page.

The Devil's Rejects vs. nesrećnici.