среда, 9. новембар 2011.

Red State (2011)

Žanr: Akcija | Horor | Triler
Režija: Kevin Smith
Glumci: Michael Parks, Melissa Leo, John Goodman...

Grupa tinejdžera dobija online poziv na seks. Umesto toga, događa se nešto čemu se nisu nadali i završavaju kao taoci verskih fanatika.

Početak filma sa ovim pozivom mi je delovao prilično glupavo. Sve je to izgledalo kao većina jeftinih horora gde tinejdžeri vođeni svojim nagonima i sopstvenom glupošću završe na tacni nekog manijakalnog ubice. Međutim, kada sam video gde su završili, film je počeo da me interesuje. Tu dolazimo do ove Naj scene koja je zaista dobra. Tu se gledaocu dižu očekivanja i rastu nade da ovo može da bude jako bolestan ali sasvim dobar film.

I onda sledi totalni pad i sve se pretvara u akcioni film u kom se pripadnici verske organizacije sukobe sa policijom. Booooorrrriiinngg!!! Film je u jednom momentu imao strašan potencijal da bi u drugom momentu sve to bacio i postao ispodprosečan i loš. Zaista prava šteta. Što se tiče glume, filmom totalno dominira Majkl Parks. On sjajno glumi tog verskog fanatika a ova Naj scena ne bi bila to što jeste da on tako ne glumi. Od ostalih imamo odličnu Melisu Leo i Džona Gudmena koji je sjajan glumac ali bolje je bilo da su ga ubacili kao jednog od tih verski zaluđenih likova nego policajca.

Pojavljuje se i Kajl Galner koga sam gledao u četiri filma i svi su bili horori. Na kraju ovo je film za jedno gledanje najviše, ali nipošto ne očekujte puno od njega jer bićete žestoko razočarani.

Kevin Smit je napisao scenario za ovaj film kada je napisao i za Zack And Miri Make Porno, ali mu je samo ovaj drugi bio prihvaćen. Inače, on je izjavio da ako Majkl Parks ne pristane na ulogu, da će odustati od snimanja filma. Ne postoji prateća muzika u filmu, samo pesme koje glumci pevaju. Smit nije znao da je Parks bio i kantri pevač, tako da je posle ovog filma, Parks snimio ponovo sve pesme na svoj album. Tokom snimanja, Kajl Galiner je doživeo napad panike dok je bio vezan za krst, ali niko to nije shvatio jer su mislili da je to deo njegove glume.

Propoved.

Drugo Mišljenje: Red State (2011)