The Loved Ones (2009)

Žanr: Drama | Horor | Triler
Režija: Sean Byrne
Glumci: Xavier Samuel, Robin McLeavy, Victoria Thaine...

Kada Brent odbije poziv školske drugarice Lole na maturu, ona smišlja plan kako da se osveti.

Moj Osvrt:
Evo braćo da vam ispričam jednu pričicu. Bili jednom kćerka retard, tata retard, mama neutvrđeni retard i momak koji je odbio poziv na igranku od kćerke retarda. Onda su kćerka retard i tata retard odlučili da kidnapuju jadnog momka i da se iživljavaju nad njim. Ovaj film je visoko ocenjen tako da možda nisam u pravu ali ovaj film me podseća na čuveni originalni Texas Chain Saw Massacre koji mi nikako nije legao. Sigurno da taj ima vrednost s obzirom na to koliko je cenjen, s toga moram ga pogledati još jednom. Nemam problem da ti retardi ubijaju ili šta već, ali kada ti retardi kenjaju ceo film, kada oni prde neku logiku tokom filma, e to zaista ne mogu da trpim. Zamislite scenu u kojoj pričaju takvi likovi... da se upiškiš od miline.

Kao šlag na tortu dođu scene gde tatica retard gleda kćer kako se presvlači, gde je gleda kako drži za alatku onog momka, gde se njih dvoje muvaju. Kao i u pomenutom visokorangiranom masakr filmu, i ovde imamo bežanje od tih retarda. Van tih scena, imamo čisto malo uvoda, onda malo tamo neki momak šeta i sluša muziku, pa neki drugi momak duva sa drugaricom u sluša muziku, pa se malo muvaju po kolima, pa devojčica lista dnevnik i sluša muziku... Prosto da se čovek upita čemu sve to. Jedino što je meni ovde vredeolo je situacija vezana za naj scenu, ali kada se razmisli i o njoj, dolazimo do totalne besmislice kako već ovi retardi nisu otkriveni i uhvaćeni. Iskreno se nadam da među vama braćo i sestre ima onih koji mogu da mi pokažu u čemu je kvalitet ovog ostvarenja, jer ja ga baš nikako ne vidim, koliko god se trudio.

Iako glavni lik nosi majicu Metallica-e i ima njihove postere po sobi, u filmu se ne pojavljuje nijedna njihova pesma.

Šta se krije u podrumu.

Moja ocena: 2/10