Za recenzije filmova svih žanrova i recenzije filmovanih knjiga posetite
http://filmskihitovi.blogspot.com/

Obaveštenje

Obaveštenje: Budite slobodni da preporučite neki dobar horor, bez obzira na zemlju porekla i godinu kada je snimljen. Ako prvi put posećujete ovu stranicu, zamolio bih vas da odete na blog filmskihitovi (link iznad) i pročitate Važno Obaveštenje u sekciji Obaveštenja.

недеља, 4. септембар 2011.

[Rec] (2007)


Žanr: Horor | Triler
Režija: Jaume Balagueró, Paco Plaza
Glumci: Manuela Velasco, Ferran Terraza, Jorge-Yamam Serrano...

Priča:
Film prati mladu reporterku i njenog kamermana koji snimaju događaje u toku noćne smene jedne od vatrogasnih stanica.

Moj osvrt:
Ovo je jedan od najuspelijih horora u prethodnih nekoliko godina. Još malo ću o priči pa ću da pređem na kritike i pohvale. Vatrogasna ekipa dolazi u jednu zgradu i tu se dešavaju gadne stvari. Pošto zgrada biva zapečaćena a niko ne zna zašto, vatrogasci, TV ekipa i stanari ostaju zatvoreni unutra. Tu već imamo napravljeno sjajno okruženje za gomilu potencijalnih sranja. Radnja se odvija zaista sporo. Od uzbuđenja imamo pojavu jedne starije žene i potom ogromnu pauzu do sledećeg većeg uzbuđenja. Za to vreme detaljno se upoznaju stanari, jedan vatrogasac iz ekipe koji vam brzo priraste za srce kao i kamerman od koga smo videli par puta patike i preslatka reporterka koju tumači Manuela Velasko. U tri života ne bih pretpostavio da ova glumica (za vreme snimanja filma) ima 33 ili 34 godine. Inače ceo film je sniman kao i legendarni The Blair Witch Project i mogu vam reći da je jedini posle tog fenomenalnog ostvarenja koji je na mene ostavio snažan utisak a da je sniman tako.
Još malo o stvarima kojim i nisam baš oduševljen. Kako se zaraza širi sve je više tih zombija koji jurcaju na sve strane. Nisam baš neki fan zombi filmova ali umeju i oni da me oduševe. Ovde postoje dve pozitivne stvari. S obzirom da se radnja odvija na malom prostoru, to znatno povećava napetost. Druga stvar, još bolja od ove prve je mala zaražena devojčica... O braćo, kako je to jeziva scena. Znači imali smo malo razvučen dosadnjikav film, potom napete scene nabijene akcijom... i onda braćo, ono što je meni izvuklo ovaj film iz prosečnih... završnica. Počinje se odgonetati uzrok te zaraze što kulminira jednom od najjezivijih i najstrašnijih scena koje sam u životu video na filmu. Zbog toga ga i vredelo gledati ovo ostvarenje, jer veoma brzo sam zaboravio one spore i podosadne momente u prvoj polovini filma... Ako se ne plašite da malo ohladite krv u venama, usudite se da pogledate ovaj film.

Zanimljivost:
Ameri k'o Ameri. S obzirom da je ovaj film bio sjajan, odmah su uzeli i napravili njihovu verziju. Naravno, pogledaću i nju... jednom. Ne razumem čemu rimejk nečega što je još novo i što je kvalitetno. Jedina stvar koja je meni bila uspešan rimejk je savršeni The Ring. Ostalo... slabo šta. U sceni kada jedan od vatrogasaca pada sa sprata pored stepenica na prizemlje, niko od glumaca to nije znao, kako bi njihov šok bio veći a reakcije realnije.

Naj scena:
Završnica.

Drugo Mišljenje: [●REC] (2007)

Moja ocena: 7/10

1 коментар:

  1. Šta da kažem.. Još me boli glava od luljanja kamere levo desno. Prvi deo filma mlak, nepotrebno intervjuisanje svega što može da priča, agresivna TV reporterka, jedino na kraju filma u potkrovlju iznad poklopca trenutak kad se pojavljuje onaj dečak.. e, tad se štrecneš... sam kraj je odličan, ali moraš da se napregneš da bi video nešto. Bukvalno ceo film je posmatran iz te amaterske kamere.. Moja ocena 4/10

    ОдговориИзбриши