Za recenzije filmova svih žanrova i recenzije filmovanih knjiga posetite
http://filmskihitovi.blogspot.com/

Obaveštenje

Obaveštenje: Budite slobodni da preporučite neki dobar horor, bez obzira na zemlju porekla i godinu kada je snimljen. Ako prvi put posećujete ovu stranicu, zamolio bih vas da odete na blog filmskihitovi (link iznad) i pročitate Važno Obaveštenje u sekciji Obaveštenja.

недеља, 2. октобар 2011.

Dark Water (2005)


Kod nas nazvan: Mračna Voda
Žanr: Drama | Horor | Triler
Režija: Walter Salles
Glumci: Jennifer Connelly, Ariel Gade, John C. Reilly...

Priča:
Majka i kćerka, još uvek pod utiscima razvoda i borbe za starateljstvo, iznajmljuju stan i na sve njihove muke, postaju žrtve duha bivšeg stanara.

Moj osvrt:
Kada sam gledao The Ring, bio sam oduševljen kako su obradili originalni Ringu, pa kao neiskusni klipan, očekivao sam da će ovaj film biti spektakularan, s obzirom da mi se original dopao. (I njega ću komentarisati, pa ćete čuti i te utiske. ) O kako sam se samo prevario braćo. Ovde se ne dešava ama baš ništa. Ako ste gledali original, ovde ćete ceo film čekati da se nešto desi, sve vreme ćete čekati da vas nešto uplaši i bićete sigurno razočarani. Najveći uspeh ovog filma će biti ako ne zaspite u toku njega. 


Ako niste gledali original, ovo lagano zaobiđite i pogledajte taj film koji je zaista dobar. Ovaj film je sjajno pripremio teren za mnogo strašnih scena, samo su na žalost zaboravili da ubace te scene unutra. Nema smisla da komentarišem dalje išta u njemu. Dženifer Koneli je standardno dobra i uvek ju je lepo videti ali iskreno kao i ovaj film, i ona ovde ničemu ne služi. Ako ne možete zaspati, evo vam pravog izbora. Ako vas ovo ne uspava, onda je definitivno vreme da pređete na tabletice koje će to učiniti.

Zanimljivost:
Da bi voda izgledala tamno dodavana je boja koja se obično dodaje u sokove. Kada Dalija prebacuje stvari iz jedne veš mašine u drugu, na tren se na drugoj mašini pojavljuje broj 666.

Naj scena:


Itsy Bitsy Spider...
Drugo Mišljenje: Dark Water (2005)

Moja ocena: 3/10

Нема коментара:

Постави коментар