Za recenzije filmova svih žanrova i recenzije filmovanih knjiga posetite
http://filmskihitovi.blogspot.com/

Obaveštenje

Obaveštenje: Budite slobodni da preporučite neki dobar horor, bez obzira na zemlju porekla i godinu kada je snimljen. Ako prvi put posećujete ovu stranicu, zamolio bih vas da odete na blog filmskihitovi (link iznad) i pročitate Važno Obaveštenje u sekciji Obaveštenja.

уторак, 6. март 2012.

John Kramer



Braćo i sestre već sam nebrojeno puta pomenuo blog http://hororfilmovi.blog.rs/ . Kada je horor u pitanju, ovaj blog i blog Dejana Ognjanovića su dve najbolje stvari u nas Srba. Pomenuti blog sam iščitao više puta i uvek mu se vratim kada god pogledam neki film za koji postoji recenzija. Zbog čega ovaj post? Pre svega da još jednom iskažem moje oduševljenje tim blogom jer on me je inspirisao da radim ovo što radim i upoznao me sa mnogim dobrim stvarima u omiljenom mi žanru. E sada sledi deo teksta gde se ja hvalim. Od čoveka koji stoji iza tog bloga sam dobio ponudu da napišem tekst koji će biti objavljen na njemu. Tekst sam napisao i objavljen je danas. Njegova tema je moj omiljeni negativac koga već dobro poznajete sa slike gore. Biću neskroman i reći ću da je to jedan od najboljih tekstova koje sam napisao, naravno vezanih za film. Koga god zanima taj tekst može ga pronaći na blogu poštovanog kolege ili direktno otići na link Slagalica o Johnu Krameru by John Abruzzi.

Нема коментара:

Постави коментар