недеља, 14. август 2011.

Jeepers Creepers (2001)

Žanr: Horor | Misterija
Režija: Victor Salva
Glumci: Gina Philips, Justin Long, Jonathan Breck...

Brat i sestra se voze kući za letnji raspust i u izolovanom mestašcetu naleću na zverinje koje se hrani ljudima i u poslednjem je danu svog ritualnog hranjenja.

Horor filmove volim iz prostog razloga što i kada su loši, barem su gledljivi, koliko god glupavi bili. Ovo je jedan opasno glup (naravno u dozvoljenim merama) ali opako zanimljiv film.  Kao što ste već pročitali, bata i seka se voze, pri čemu opaze kako neko baca nešto zamotano u čaršav, što veoma podseća na ljudsko telo, u neku cev. Pošto su videli da je taj koji je ubacio to nešto u cev otišao i to u sablasnom vozilu, "logično", odlučuju da se vrate i izvide situaciju. Verovatno da ne bi bespotrebno trzali policajce. A i šta je malo životne opasnosti naspram vožnje do sablasne kuće. Pošto nikog sa dva grama mozga ne mogu ubediti da su normalni, ovo dvoje upadaju u nevolju za nevoljom. U tome i jeste caka u ovom filmu.

Postoji gomila napetih scena kada očekujete da će to zverinje da bane niotkuda. Čak i sama priča o tom zverinju prilično privuče gledaoca. Uvek sam voleo drevne priče o nekim krvoločnim stvarima. Setite se fenomenalnog filma Predator sa Švarcenegerom, kada Ana priča o nekom ubici koga su nazvali mesar i koji je uzimao trofeje bla bla... Ta priča mi je opasno jeziva kada god pogledam taj film. U glavnim ulogama su simpatični Džasntin Long (batica) i Đina Filips koju prvi put vidim u životu (seka). Film ima i gomilu komičnih situacija, tako da ne vidim razlog zašto ne bi stajalo i Komedija među žanrovima. Ako tražite dobru zabavu a niste mnogo plašljivi, nemojte puno razmišljati da li da pogledate ovaj film. On upravo to i jeste, 90 minuta dobre zabave.

Džastinu Longu i Đini Filips bio je zabranjen susret sa Džonatanom Brekom (glumio je čudovište) pre početka snimanja da bi njihova reakcija bila što bolja kada ga vide.

Prva vizuelni kontakt sa zverkom.