Za recenzije filmova svih žanrova i recenzije filmovanih knjiga posetite
http://filmskihitovi.blogspot.com/

Obaveštenje

Obaveštenje: Budite slobodni da preporučite neki dobar horor, bez obzira na zemlju porekla i godinu kada je snimljen. Ako prvi put posećujete ovu stranicu, zamolio bih vas da odete na blog filmskihitovi (link iznad) i pročitate Važno Obaveštenje u sekciji Obaveštenja.

уторак, 26. јул 2011.

Pit and the Pendulum (1961)

Žanr: Horor | Triler
Režija: Roger Corman
Glumci: Vincent Price, Barbara Steele, John Kerr

Priča:
Francis Barnard odlazi u Španiju kada je čuo da je njegova sestra, Elizabeth preminula. Njen suprug, Nicholas Medina, sin najbrutalnijeg mučitelja Španske Inkvizicije, govori mu da je ona umrla od bolesti krvi, ali Fracis ne veruje u to...

Moj osvrt:
Sam film počinje Francisovim dolaskom u zamak. Kada kočijaš odbije da ga vodi do samog zamka, i kada sam ugledao sam zamak, film me je momentalno zaintrigirao. Pogledajte pa prosudite (kliknite na sliku da biste je uvećali):
Fantastično, zar ne? Početak priče je više detektivski, i bavi se ispitivanjem uzroka smrti Elizabeth. Kasnije sve to prelazi u misteriju sa elementima horora. Film vas sigurno neće zastrašiti, ali postoji nekoliko zaista jezivih i genijalnih scena. Kada sam prvi put gledao Vincent Pricea u filmu House of Wax, bio sam momentalno oduševljen. Čovek je tako dopadljiv i takva "faca" da vam postane momentalno jasno zašto je legenda horor filmova. Imam utisak da bih mogao satima da slušam tog čoveka kako priča jer mu je glas tako čist, smiren i prodoran u isto vreme. Ovaj film smatram obaveznim za pogledati iz sledećih razloga: fenomenalna atmosfera, sjajno okruženje u kom se film odvija, odlična priča, sjajni preokreti i fenomenalni Price.

Zanimljivost:
Ovaj film je sniman petnaest dana.

Naj scena:
Odlična završnica (na slici) i jeziva zadnja scena (otkrijte sami :) ).

Drugo Mišljenje: Pit and the Pendulum

Moja ocena: 8/10

Нема коментара:

Постави коментар