Za recenzije filmova svih žanrova i recenzije filmovanih knjiga posetite
http://filmskihitovi.blogspot.com/

Obaveštenje

Obaveštenje: Budite slobodni da preporučite neki dobar horor, bez obzira na zemlju porekla i godinu kada je snimljen. Ako prvi put posećujete ovu stranicu, zamolio bih vas da odete na blog filmskihitovi (link iznad) i pročitate Važno Obaveštenje u sekciji Obaveštenja.

субота, 17. децембар 2011.

Les 7 jours du talion (2010)




Alternativni Naziv: Seven Days
Žanr: Horor | Triler
Režija: Daniel Grou
Glumci: Claude Legault, Rémy Girard, Martin Dubreuil...

Priča:
Doktor traži osvetu tako što će kidnapovati, mučiti i ubiti čoveka koji mu je silovao i ubio kćer.

Moj Osvrt:
Na samom početku filma, kada roditelji puštaju kćer samu da ide u školu, znao sam da će nešto loše da se desi. S obzirom da skoro nikada pre gledanja filma ne čitam o čemu se radi, početak sam doživeo kao udarac u stomak. Na sreću, osim tela devojčice nije prikazan nijedan deo tog gnusnog čina. 


Skoro sam pisao o Krejvenovom The Last House On The Left. Ovaj film ima sličan koncept ali se razlikuje žestoko kada je jedna stvar u pitanju. Tamo najveći deo filma prati šta se dešava sa zlosrećnom devojkom, ovde je najveći deo filma baziran na osveti. Delimično me podsećao na Law Abiding Citizen, ali su tamo ove scene bile brže i mogu reći upečatljivije. Dobro je da se film ne bazira samo na tim scenama mučenja pošto bih verovatno došao u iskušenje da ga ispremotavam. 


Osim mučenja imamo unutrašnje sukobe oca nastradale devojčice. Pošto je doktor, on je navikao da spašava živote, a sada je u mogućnosti da  oduzme jedan. O filmu postoje podeljena mišljenja. Neki ga smatraju za sjajnu psihološku dramu, neki opet u njemu vide samo nasilje radi nasilja. Možda sam više uz ove prve, samo bez ovog epiteta "sjajno". Osim početnih petnaestak minuta koji su jezivi i nagoveštavaju dobre stvari, film me generalno nije vukao da ga gledam tako da ne mogu biti naročito zadovoljan njegovim kvalitetom.

Zanimljivosti:
Udarac koji vidimo u filmu ne bi bio dovoljan da se slomi kost iznad kolena. 

Naj scena:


Jezivo otkriće.

Moja ocena: 5/10

Нема коментара:

Постави коментар