Za recenzije filmova svih žanrova i recenzije filmovanih knjiga posetite
http://filmskihitovi.blogspot.com/

Obaveštenje

Obaveštenje: Budite slobodni da preporučite neki dobar horor, bez obzira na zemlju porekla i godinu kada je snimljen. Ako prvi put posećujete ovu stranicu, zamolio bih vas da odete na blog filmskihitovi (link iznad) i pročitate Važno Obaveštenje u sekciji Obaveštenja.

субота, 10. март 2012.

...E tu vivrai nel terrore! L'aldilà (1981)


Alternativni naziv: The Beyond
Žanr: Horor
Režija: Lucio Fulci
Glumci: Catriona MacColl, David Warbeck, Cinzia Monreale...

Priča:
Žena nasleđuje stari hotel u Luizijani. Posle serije natprirodih događaja, ona saznaje da je hotel sagrađen na jednom od sedam ulaza u pakao.

Moj osvrt:
Braćo i sestre, kako je ovo čudan film. Ova priča je zaista sjajna i to je odlična tema za omiljeni mi žanr, ali sam iskreno bio nepripremljen za ovako nešto. Moram reći da me sve ovo pomalo podseća na Argenta koga veoma cenim ali ne ostavlja tako snažan utisak kao njegovi filmovi. U svakom slučaju, ovaj film je sasvim solidan. Sama priča je mogla i biti ubedljivija malo, mogli su još, da se tako izrazim, ubaciti demonskijih stvari. 


Bez obzira na sve, stvari koje se dešavaju su prilično originalne. E sada, Fulci se baš i nije trudio da sve ovde objasni, što i nije mana, ali zbog toga, mislim da je morao malo da mistifikuje celu ovu priču koja ima užasno veliki potencijal. Takođe, mislim da ni gluma nije baš bila najsjajnija. Slepa devojka koja se pojavljuje je mogla biti mnogo sablasnija, ali mi je preglumljivanje i izveštačenost glumice ubilo ceo dojam. Ne želim da ispadne zbog ovih kritika da je film slab... daleko od toga. Film je potpuno čudan, ali baš zbog toga on ima neki šmek koji ne mogu da vam opišem. Poput Argentovih filmova i ovo morate videti da bi vam bilo jasno. 


U filmu imamo dosta brutalnih scena i kada se pogleda godina kada je film sniman, efekti su jednom rečju neverovatni. Fulci se baš potrudio da svaku scenu maksimalno eksploatiše. Ja bih pre svega tu izdvojio scenu sa tarantulama koja izgleda i jezivo i opako dobro. Velemajstorski je napravljena i ostavlja opak utisak. Još jedna stvar je potpuno čudna a to je sama muzika. Nekako, ovu vrstu muzike ne bih očekivao u ovakvom filmu ali baš zbog toga ona ostavlja sjajan utisak.


Imao bih još samo jednu kritiku, možda i glavnu stvar zbog koje filmu ne bih dao veću ocenu, a to je što su mi likovi totalno nezanimljivi. Sam kraj mi se prilično dopao. Nisam očekivao nešto ovako i bio mi je pozitivno iznenađenje.

Zanimljivosti:
Scene sa zombijima su napravljene zbog nemačkih distributera jer su zombi filmovi u to vreme u Nemačkoj bili veoma popularni. U poslednjoj sceni kada se vide tela prekrivena peskom, to su bili uličari kojima je plaćeno u alkoholu da snime ovu scenu.

Naj scena:



Sam kraj je sjajan, ali mi je ovaj napad tarantula bio jeziviji.

Moja ocena: 7/10

2 коментара:

  1. Анониман11. март 2012. 07:53

    Predlozi:Joy ride 2:Dead ahead(2008),The crazies(2010),The reef(2010),Wolf creek(2005),Inside(2007).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. The Crazies sam pogledao i nisam bio naročito oduševljen ali čim pogledam ponovo objaviću recenziju. Ostalo ide u watchlist. Zbog velikog broja zahteva ne mogu da obećam da će svi doći brzo na red, ali čim pogledam, recenzije će biti objavljene.

      Избриши