Za recenzije filmova svih žanrova i recenzije filmovanih knjiga posetite
http://filmskihitovi.blogspot.com/

Obaveštenje

Obaveštenje: Budite slobodni da preporučite neki dobar horor, bez obzira na zemlju porekla i godinu kada je snimljen. Ako prvi put posećujete ovu stranicu, zamolio bih vas da odete na blog filmskihitovi (link iznad) i pročitate Važno Obaveštenje u sekciji Obaveštenja.

уторак, 15. новембар 2011.

Final Destination 2 (2003)


Kod nas nazvan: Poslednja Ekskurzija 2, Konačno Odredište 2
Žanr: Horor | Triler
Režija: David R. Ellis
Glumci: A.J. Cook, Ali Larter, Tony Todd...

Priča:
Kada Kimberli doživi užasno predskazanje u gužvi u saobraćaju, ona blokira izazak na put i tako spašava živote nekolicini ljudi. Potom preživeli misteriozno počinju da umiru...

Moj osvrt:
Kao što sam slučajno naleteo na prvi deo, tako sam naleteo i na ovaj drugi. Pomislih, sada će da uzimaju novac ponavljajući iste stvari do iznemoglosti, ali dobro, ako ništa drugo, možda će biti zanimljivo. Oooo braćo i sestre, kako sam se samo prevario. 


Kad sam video to predskazanje/viziju, zinuo sam od iznenađenja. Do tog dana, na filmu nisam video užasniju i spektakularniju saobraćajnu nesreću. Kako je film prolazio, shvatio sam genijalnu zamisao scenarista. Ljudi su bili svesni da ne mogu ponuditi nikakvu spektakularnu priču osim nekih novina kako izbeći smrt, ali zato su nam servirali tako bolesne i spektakularne smrti da to nije normalno. Ok, većina njih su žešća preterivanja, (ali ni blizu onog idiotskog ispadanja kostiju u petici) ali ih je bilo užasno zanimljivo videti. Ako kažem da ne znam kakva je gluma, i da me taj segment uopšte nije zanimao, pomislite kako su onda sve te scene bolesne. 


Hajde pomenuću da se pojavljuje jedina preživela iz prvog dela, slatkiš Ali Larter. Ako vam se prvi deo dopao, nema nikakvog razloga da ne uživate i u drugom. Ovo je jedna luda adrenalinska vožnja koju nipošto ne treba propustiti.

Zanimljivosti:
Prava debla koja su u početku koristili da bi napravili scenu saobraćajne nesreće, nisu dovoljno odskakala pa su ih kompjuterski generisali. Knjiga koju Tim čita u filmu je Vreća Kostiju od Stivena Kinga.

Naj scena:


Saobraćajna nesreća.

Moja ocena: 7/10

Нема коментара:

Постави коментар