недеља, 27. новембар 2011.

Grave Encounters (2011)

Režija: The Vicious Brothers
Glumci: Sean Rogerson, Juan Riedinger, Ashleigh Gryzko...

Lens Preston i njegova ekipa reality emisije "Grave Encounters" odlučuju da snime epizodu u napuštenoj mentalnoj ustanovi.

Ne znam odakle bih pre počeo pa ću malo da spoilujem. Uglavnom ovaj film je ukrao scene iz nekih filmova, najviše iz The Blair Witch Project (TBWP), Paranormal Activity (PA) i [REC]. Sniman je iz ruke kao i ovi navedeni. Na početku nam saopštavaju kako su ovo pronađene trake (TBWP) ekipe koja je snimala tu emisiju. Ekipa odlučuje da snimi događaje u napuštenoj mentalnoj ustanovi (Session 9).

U početku se raspituju o istorijskim činjenicama i pričama o toj ustanovi (TBWP). Potom od svega prave sprdnju i ne veruju u to što rade (The Last Exorcism) ali govore kako će sve to izmiksovati da bude strašno. Kasnije postavljaju kamere u zgradu da bi snimali hodnike i sobe (PA). Jedan od njih nestaje pa ostatak ekipe trči vrišteći njegovo ime (TBWP). Pronalaze neku devojku koja stoji u ćošku okrenuta leđima (TBWP) i tada zapravo pravi horor počinje. Šteta što je dotle prošlo jedno sat vremena.

Neke od tih jezivih scena su zaista dobre i samo zbog njih film vredi pogledati. Solidne su scene i vezane sa samu ustanovu. Kasnije jedan od likova pronalazi neku specijalnu sobu i spise u njoj [REC]. Cela ekipa je blago rečeno retardirana. Traže ortaka, onda neko protrči u daljini, tj na desetak metara od njih i oni viču da je to baš taj njihov ortak, iako se iz aviona vidi da je u pitanju devojka duge kose. Ne uspevaju pronaći prozor bez rešetaka i tvrde da nema takvog a snimali su prozore koji su 2 metra visoki bez i jedne jedine rešetkice na sebi. Izvolite pogledati.

Osim što je ta ekipa glupava pa i nećete nešto strahovati za njih, gluma je vrhunski očajna. Glavni lik svaku rečenicu izgovara tako da očekujete da posle nje uzvikne "Fuck Yeah", "Man I'm good" ili neku sličnu frazu. Ja razumem da je teško smisliti nešto novo i nemam ništa protiv pozajmljivanja ideja ali ovo je tipična krađa. The Tunnel je isto pozajmio gomilu ideja, ali je barem to odradio šmekerski i smisleno. Ovo ostvarenje pogledajte samo ako ste fan žanra jer ćete se fino isprepadati od nekoliko scena.

Film je imao budžet od $500.000.

Sablasna devojka.

Moja ocena: 4/10